BannerWEB (2)

Meest gestelde vragen

Producten & assortiment

Komt het webshopassortiment overeen met het assortiment in de VMB winkels?
Het assortiment op de webshop kan afwijken van dat in de VMB winkels.

De informatie over een artikel wat ik zoek is onvolledig?
In de webshop wordt alle voorhanden productinformatie getoond. Deze informatie wordt constant aangevuld en kan ook worden gewijzigd. VMB Dier Online  hecht veel waarde aan het verschaffen van volledige en juiste productinformatie. Wil je alsnog extra informatie over een product? Mail ons dan via het contactformulier.

Klopt de afbeelding altijd met het product wat ik bestel?
VMB Dier Online heeft met de grootste zorgvuldigheid afbeeldingen van producten op de shop geplaatst. In sommige gevallen kan de afbeelding afwijken van het product dat je bestelt. Van niet alle varianten is een foto voorhanden, in die gevallen is als afbeelding een foto van één van de varianten genomen.

Als het product voorradig is op de webshop, is het dan ook voorradig in de VMB winkels?
De webshop werkt met een eigen voorraad die los staat van de voorraad in de winkels. Een product uit voorraad leverbaar op de webshop is niet vanzelfsprekend altijd uit voorraad leverbaar vanuit de VMB winkels.


Meer informatie over kopen op afstand?
De website consuwijzer verstrekt alle informatie omtrent kopen op afstand. Deze website is een initiatief van de Nederlandse overheid.
 

Bestellen

Komen er extra kosten bij als ik een bestelling plaats?
Je betaalt uitsluitend het aankoopbedrag plus de verzendkosten van €5,- (bij bezorgen op een adres). Kies je er voor je bestelling af te halen bij een VMB winkel, dan betaal je geen verzendkosten en betaal je de bestelling pas in de winkel.

Als ik een bestelling plaats, word ik dan lid of iets dergelijks?
Aan je bestelling zit geen lidmaatschap verbonden. Je kunt je natuurlijk wel inschrijven voor de onze nieuwsbrief, waarin interessante informatie & aanbiedingen staan.


Wat is de status van mijn order?
In het orderoverzicht kun je altijd de huidige status van je order terugvinden. Elke wijziging in je status wordt automatisch via e-mail doorgestuurd.
 

Betalen

BTW
Alle productprijzen zijn inclusief BTW maar exclusief eventuele verzendkosten.

Hoe kan ik betalen voor mijn order?
Dat kan via iDeal, over via een bankoverschrijving.






Hoe kan ik mijn coupon en/of waardebonnen activeren?
Je kunt je coupon of waardebon activeren door de code in te voeren in het betalingsscherm. En door te klikken op “Bereken” wordt je korting van het totaalbedrag afgehaald.

Betalen vanuit België en Duitsland?
Je kunt kiezen voor een betaling met PayPal, creditcard (via een beveiligde verbinding) of met iDeal. Helaas accepteert wij geen postcheques of acceptgiro’s.

Verzending

Wat zijn de verzendmogelijkheden?
Tijdens het afrekenproces kun je kiezen of je de bestelling door TNT  laat bezorgen of dat je de bestelling afhaalt bij een voor jouw VMB winkel.

Hoe snel krijg ik mijn bestelling?
De leveringssnelheid is afhankelijk van welke verzendmethode je hebt gekozen.

Bezorgen op een adres door PostNL
Bestellingen die naar een adres worden verstuurd worden met de TNT verzonden . Wanneer je op werkdagen (maandag t/m vrijdag) voor 14:00 uur bestelt, wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden. In de regel worden bestellingen dan de eerstvolgende werkdag op jouw afleveradres aangeboden. Het afleveradres kun je ingeven in de betaalprocedure. Elk pakketje krijgt een Track & Trace nummer toegewezen waarmee je de status van je bestelling kunt opvragen. Wordt je pakketje aangeboden en ben je niet thuis? Dan wordt het pakketje de eerstvolgende werkdag opnieuw aangeboden.  Als je na enkele dagen nog steeds je bestelling niet hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice via het contactformulier. Vergeet niet om ook je ordernummer te vermelden zodat we je snel kunnen helpen.

Afhalen bij een VMB winkel
Het gewenste afhaaladres kun je ingeven in de betaalprocedure. Je bestelling wordt zo snel mogelijk in de winkel klaar gezet, houd rekening met een levertijd van circa 2 werkdagen. Als je na enkele dagen nog niet hebt vernomen wanneer je je bestelling kan komen afhalen, neem dan contact op met de VMB klantenservice via het contactformulier. Vergeet niet om ook je ordernummer te vermelden zodat we je snel kunnen helpen.


Wat betaal ik aan verzendkosten?
Wil je een bestelling afhalen bij een VMB winkel dan betaal je geen verzendkosten. Binnen Nederland hanteren wij verschillende verzendkosten. Ook bieden wij producten aan zonder verzendkosten. Voor verzenden naar Duitsland of België graag even conatct met ons opnemen.

Kan ik een bezorgtijd aangeven?
Helaas is dat nog niet mogelijk.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
Elk pakketje krijgt automatisch een Track en Trace code waarmee bij een onsuccesvolle afleverpoging, online een nieuwe bezorgafspraak kan worden gemaakt.

Ik heb mijn tweede bestelling nog niet ontvangen?
VMB behoudt zich het recht voor navolgende bestellingen pas te versturen, wanneer de betalingen van eerdere orders zijn voldaan.

Mijn order, of een gedeelte van mijn order, is niet geleverd binnen de opgegeven levertijd?
In de webshop spreken we van indicatieve levertijden. Bestel je op werkdagen (maandag t/m vrijdag) voor 14.00 uur dan wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden. Heb je jouw bestelling niet binnen 1 werkdag ontvangen, dan willen we je vriendelijk verzoeken nog een dag af te wachten. Elke bestelling krijgt een Track & Trace nummer waarmee je zending te traceren valt, deze wordt automatisch per e-mail toegezonden. Bij verzending via post kunnen er vertragingen optreden. Als je na enkele dagen je bestelling nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice via het contactformulier. Vergeet niet om ook je ordernummer te vermelden zodat we je snel kunnen helpen.
 

Retournering

Kan ik een product retourneren?
Je bestelling wordt met de grootste zorgvuldigheid uitgevoerd. Mocht er naar jouw mening toch iets niet in orde zijn dan kun je de artikelen naar ons retourneren. De retourvoorwaarden zijn via de retourvoorwaarden pagina te raadplegen. Let wel: heb je online besteld en de order thuis laten afleveren? Stuur het dan terug naar het retouradres in Wesepe. Heb je een order afgehaald? Breng het dan terug naar de winkel waar je het hebt afgehaald.

Account

Ik kan niet inloggen?
Als je problemen hebt om in te loggen op de VMB website, kijk dan eerst welke foutmelding je krijgt. De meest voorkomende fout is een verkeerd gespeld e-mailadres of wachtwoord. We kunnen je altijd een nieuw wachtwoord mailen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?
Ben je jouw wachtwoord vergeten? Ga dan naar je “Log In” pagina door op de link te klikken bovenaan de site. Klik op "Wachtwoord vergeten" en vul je e-mailadres in. Je zult binnen enkele ogenblikken een nieuw wachtwoord ontvangen in je mailbox.

Waar kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?
Via de optie ‘Log In’ bovenaan elke pagina kun je de gegevens van jouw account raadplegen. Hier kun je al je gegevens zoals je naam, e-mail-, factuur- en verzendadres wijzigen. Je kan meerdere verzend- en andere adressen aanmaken, maar het is niet mogelijk om details van openstaande bestellingen te wijzigen.

Ik kan geen producten in mijn winkelmand leggen?
Je browser accepteert dan waarschijnlijk geen cookies en/of het beveiligingsniveau van je browser staat te hoog. Een cookie is een speciale code die wordt gebruikt om je te herkennen bij elk bezoek aan de website. Dankzij zo'n cookie hoef je niet telkens in te loggen bij elk bezoek aan de site. Je vindt alle informatie over cookies via de opties van je browser. Volg onderstaande stappen om na te gaan of je webbrowser cookies accepteert of om cookies te activeren:
Cookie-instellingen in Internet Explorer:
Open het menu 'Opties' van je browser
Kies de optie 'Internet opties'
Ga naar het tabblad 'Beveiliging'
Zet het beveiligingsniveau op MEDIUM. Als het beveiligingsniveau op HOOG staat, dan worden cookies niet geaccepteerd
Klik op OKCookie-instellingen in Mozilla Firefox:
Open het menu 'Extra' van je browser
Kies de optie 'Opties'
Ga naar het tabblad 'Privacy'
Ga naar de sectie 'Cookies'
Vink de optie 'Alle cookies aanvaarden' aan en indien nodig ook de extra optie 'Waarschuw me'
Klik op OK VMB dier online de website is ook compatible met de browsers Apple Safari en Google Chrome, maar niet met Opera. Gebruik Internet Explorer of Mozilla Firefox om optimaal gebruik te maken van de onze webshop. website.
 

Service

Hoe weet ik dat mijn persoonlijke informatie veilig behandeld wordt?
VMB hanteert een strikte policy bij het vragen van je persoonlijke gegevens. Alleen de gegevens die nodig zijn om je te helpen worden van je gevraagd. VMB slaat in geen enkel geval gevoelige persoonlijke informatie op, zoals creditcardnummers. Dit kan betekenen dat je deze informatie vaker moet invoeren, maar dit betekent ook dat je er zeker van kunt zijn dat deze informatie niet wordt bewaard.

Waar vind ik de algemene voorwaarden?
Alle informatie over de algemene voorwaarden kun je vinden op de algemene voorwaarden pagina.

 
Winkelwagen



Zoeken

webwinkel beginnen - powered by LB Media webshop